Reklamace

Něco není v pořádku?

To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme – ozvěte se mi na info@sparklemoments.cz. Reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem můžete zaslat doporučeně na adresu, uvedenou v reklamačním formuláři.

Do e-mailu nám zašlete sledovací číslo zásilky, abychom mohly sledovat, kde se balíček nachází. 

Reklamační formulář je ke stažení zde: Reklamační formulář

 

Možnosti reklamace

Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.

Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.

Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, ošoupání povrchové vrstvy…), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem. V tomto případě se informujte v článku Výměna a úprava.  

V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz