Reklamace

Něco není v pořádku?

To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme – ozvěte se mi na info@sparklemoments.cz. Reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem můžete zaslat doporučeně na adresu, uvedenou v reklamačním formuláři.

Do e-mailu nám zašlete sledovací číslo zásilky, abychom mohly sledovat, kde se balíček nachází. 

Reklamační formulář je ke stažení zde: Reklamační formulář

 

Možnosti reklamace

Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.

Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.

Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, ošoupání povrchové vrstvy…), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem. V tomto případě se informujte v článku Výměna a úprava.  

V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení