Úprava šperku / Reklamace / Vrácení zboží

Něco není v pořádku?

To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme - vyplňte krátký formulář níže a dejte nám o reklamaci, odstoupení od smlouvy nebo výměně šperku vědět. ❤️

Jak můžete zboží vrátit?

  • přes Zásilkovnu (zpoplatněno 79 Kč)
  • zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vzkaz s vaším jménem, příjmením a číslem objednávky
  • po vyplnění vratkového formuláře níže, vám e-mailem zašleme štítek, který nalepte na balíček
  • balíček předejte obsluze v Zásilkovně 

Ve vratkové aplikaci také můžete vybrat dopravu na vlastní náklady.

Pokud byste balíček chtěli poslat přes Českou poštu, pošlete ho na adresu:

Sparkle moments s.r.o., Čsl. Armády 1608/29A, Most 43401

Ať už budete vracet zboží jakkoliv, i přesto nám, prosím, vypltňte formulář níže:

 

 

Možnosti reklamace

Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.

Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.

V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz