Úprava šperku / Reklamace / Vrácení zboží
Něco není v pořádku?
To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme. ❤️
Jak můžete zboží vrátit?
- vyplněním formuláře níže budete přesměrování na platbu dopravného, kdy vám příjde vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo PPL nebo Zásilkovny a jednoduše odešlete balíček k nám
Budete si zařizovat dopravu sami? Pošlete balíček přes:
- Zásilkovnu na pobočku: Nápoje Trunečková, Čsl. Armády Most
- Českou poštou na adresu: Sparkle moments s.r.o., Čsl. Armády 1608/29A, Most 43401 (pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište nám na e-mail (info@sparklemoments.cz) sledovací číslo balíčku
- zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vyplněný formulář, který stáhněte ZDE
Úprava či výměna zboží
Šperk vám vyměníme rychlostí blesku, ale abychom ho mohly přijmout a odeslat, poprosily bychom vás o úhradu poštovného k nám i směrem k vám.
Částku 138,- (za štítek vygenerovaný námi a za dopravu směrem k vám), zaplatíte přímo ve formuláři níže.
Pokud budete využívat vlastní dopravu, poštovné 69,- za cestu k vám odešlete, prosím, na číslo účtu: 2201982572/2010.Do poznámky k platbě uveďte vaše jméno.
Nezapomeňte nám do aplikace nebo do balíčku přidat pokyny k úpravě či výměně.
Možnosti reklamace
V případě reklamace nám, prosím, napište na e-mail: info@sparklemoments.cz. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.
Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.
Pro vrácení nebo úpravu či výměnu zboží využijte TENTO FORMULÁŘ.