Úprava šperku / Reklamace / Vrácení zboží
Něco není v pořádku?
To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme - vyplňte krátký formulář níže a dejte nám o reklamaci, odstoupení od smlouvy nebo výměně šperku vědět. ❤️
Jak můžete zboží vrátit?
- přes Zásilkovnu (zpoplatněno 79 Kč)
- zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vzkaz s vaším jménem, příjmením a číslem objednávky
- po vyplnění vratkového formuláře níže, vám e-mailem zašleme štítek, který nalepte na balíček
- balíček předejte obsluze v Zásilkovně
Ve vratkové aplikaci také můžete vybrat dopravu na vlastní náklady.
Pokud byste balíček chtěli poslat přes Českou poštu, pošlete ho na adresu:
Sparkle moments s.r.o., Čsl. Armády 1608/29A, Most 43401
Ať už budete vracet zboží jakkoliv, i přesto nám, prosím, vypltňte formulář níže:
Možnosti reklamace
Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.